یزدفردا: رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت: وزیر ورزش و جوانان در حال پیگیری حل مشکل شغل، بیمه و حقوق ورزشکاران است و این قانون خواهد شد.

به گزارش یزدفردا: مهدی میرجلیلی ظهر امروز ۱۹ اردیبهشت ماه در نشست با قهرمانان ملی و فراملی استان کرمان اظهار کرد: مجاهدت و تلاش ورزشکاران با جهاد رزمندگان هیچ فرقی نمی‌کند و هدف هر دو عزتمند کردن کشور است.

وی گفت: روی سکو قرار گرفتن شما همان موشک و پهپاد ماست و ۸۵ میلیون مسلمان و آزاده دنیا از پیروزی جمهوری اسلامی ایران خوشحال می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با گرامیداشت یاد و خاطره ۵۱۳۵ شهید ورزشکار در دفاع مقدس، در ادامه عنوان کرد: استان کرمان حدود ۴۷۰ شهید ورزشکار دارد و آنها کسانی بودند که از سکو و مدال برای دفاع از کشور گذشتند.

وی خطاب به ورزشکاران ادامه داد: مردم شما قهرمانان فراملی را رصد می‌کنند و از اخلاق، رفتار و کیفیت زندگی شما درس می‌گیرند و بنابراین مسئولیت سنگینی بر گردن شماست.

وی با تاکید بر این‌که مردم قهرمانانشان را دوست دارند، اظهار کرد: شما قهرمان فضای واقعی هستید و اگر می‌خواهید پهلوان باشید باید هم در فضای حقیقی و هم مجازی قهرمان باشید.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با بیان این مطلب که قهرمانان آموزگاران ایستادگی و امید هستند، اظهار کرد: شما ورزشکاران برای همه مردم ایران مهم هستید و به شما ارادت داریم.

وی با اعتقاد به اینکه شهیدان عزت و آبروی ملت هستند، در ادامه عنوان کرد: مدال آفرینی ورزش های انفرادی بیشتر از ورزش های تیمی است لذا حمایت لازم باید از آنها صورت گیرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا